nathalie portman's shaved head

jag försöker för första gången sätta i film i min nya fina holgakamera och jag önskar att jag hade en lite mera teknisk ådra i mig. men icke. jag klarar inte ens av att spela in saker på vhsen, eller jo, i stumfilmsformat. jag har kommit in i en period då jag bara pallar att gå till skolan och hem igen. vill mest vara instängd i mitt rum och dricka te. förståligt om man tittar ut genom fönstret. ett grått kallt göteborg. det är nästan så att jag vill hem till barndomsstaden bara för att få se lite snö och ljus. när man känner att man håller på och gå in i en vinterdepression räddar musik som detta en: nathalie portman's shaved head. bästa grejen jag hört på länge.

 
/ jimi

Kommentarer
Postat av: johanna

danke för tipset!

2008-12-11 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0