sonnenfinsternis

idag har jag ingenting alls att säga. fantasilös. drömlös. idag försökte jag finna julklappar med det enda jag kom hem med var en hjärtformad tesil. allt var rätt panikartat bland tusentals människor på stadens gator. andningssvårigheter. jag skjuter på det här med julklappsinköpen lite till. mest så vill jag bara dricka te med orientalisk kanelsmak, skriva långa brev om ingenting alls och lyssna på gentle touch och det är så bra att jag får gåshud. tänk joy division, pulp och alphaville tillsammans. three in one. / jimi.

Kommentarer
Postat av: Charlie

gentle touch är verkligen jättebra. kom till oss imorgon så ska du få knäck med!

2008-12-13 @ 18:47:57
Postat av: Charlie

Gentle Touch är verkligen jättebra. kom till oss imorgon så får du knäck med!

2008-12-13 @ 18:49:04
Postat av: Charlie

Gentle Touch är verkligen jättebra. kom till oss imorgon så får du knäck med!

2008-12-13 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0