Gnäll

Jag blir så trött på att nästan dagligen få höra kommentarer och frågor om varför jag är vegetarian. (Kursiverat är sagt med gnällig röst)

Kött är faktiskt jättenyttigt
Ja det kanske det är, men jag mår så bra så ändå. Du behöver inte oroa dig. Ät du din falukorv bäst du vill så får jag äta min broccolipaj ifred.

Men varför äter du fisk om du inte äter annat kött, va, va?!
Ah. Där satte du mig allt på plats.

Men åh, stackars dig, saknar du inte kött?
Vafan, frågar man en lesbisk, men saknar du inte lite kuk?

Eller så kanske man gör det, och jag är bara trött och sur. Man vet aldrig.

nicco


Kommentarer
Postat av: Sassy

Haha, när jag hade flickvän fick jag jämt frågan om inte jag saknar kuk...

2009-04-01 @ 09:16:32
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0